22 Eylül 2007 Cumartesi

MAVERAUNNEHİR YENİDEN SİZİNLEEEE!
Daha iyisini yapıncaya kadar size verebileceğimin en iyisi bu...
Önce hedeflerimizi belirleyelim sonrasını zamana bırakalım.
Mevlam görelim neyler, neylerse güzel eyler.
Ne ise... Ben asıl söylemek istediklerime yavaşça gireyim.
Önce hikayemi kısaca takdim edeyim müsaadenizle. Yani buraya nasıl geldim anlatayım.
Buyrun efendim:
Şindi evveliyatında ben maveraunnehir@yahoo.com adresini almış idim, nitekim hala da severek kullanmaktayım. Daha sonra tabi mynet, hotmail vb sitelerden de maveraunnehir adında mail adreslerim oldu. hatta bi ara maveraunnehir.cjb.net tabir edilen bir site dahi kurmuş iken o site zamanla kapandı.
Neyse gel zaman git zaman, google da mail adresi vermeye başladı malumunuz ancak ilk zamanlarında davetiyesi olmayan googledan adres alamazdı. Ben de o sebeple geç kaldım ve maveraunnehir ismini googleda kaptırdım. Bu mağlubiyeti şahsıma unutturmak için de ozmaveraunnehir adresini goguldan aldım.
Sonra bir gün gogılda bulok diye bişey duydum. Kendi kendime dedim ki "bu bulok nedir bilinmez amma ilerde çok değer kazanacağa benzer. şimdiden edinelim" dedim. Ve işte gücümüz buna yetti aldık bi bulok Allah bereket versin.
İnşallah bi buloka yarar bi iş yapmışızdır...
HEDEF DAVRANIŞLAR
  1. Daha evvel mail adreslerinde toplu olarak gönderdiğim maillerden durumu müsait olanları bu sayfaya geçebilme.
  2. Türk dilini etkili biçimde kullanabilme.
  3. Milli ve manevi değerler kapsamında halkımızı eğlendirebilme becerisi.

Başka hedefler gündeme geldikçe onlardan da bahsederiz...

Hiç yorum yok: