29 Ekim 2009 Perşembe

Devlez soyağaçları ile ilgili belgeler

Devlezlerin soy ağaçlarıyla ilgili belgelere yaklaşık 13-14 yaşlarımda 1993-94 yıllarında (belki de daha önce 88-89 yılları olabilir) dedemin evinde ulaşmıştım. Dedemin (Adem Devlez) abisi rahmetli Yusuf Amca, zamanında büyüklere danışıp bizim soyağacımızı hazırlamış. O kağıt dedemde vardı. Onu da tarayıp bu siteye koyacağım inşallah. Ben ise 1993 veya 94 veya 95'te dedemdeki o nüshanın bir nüshasını kendi elimle bir kağıda kopyalamıştım. Yaklaşık 15 yıllık bu kağıt hala bende mevcuttur ve onları tarayıp buraya koyuyorum. Benim elimdeki nüshada 94 yılına kadar doğmuş olanları sonradan eklemiştik. İşte o kağıtlar:

Bu kağıtların dışında bir kağıt da babamın (Abdullah Devlez) anne tarafı için soyağacı hazırlamıştım aynı dönemde:

Bir tane de kendi anne (Macide Devlez) tarafım için soy ağacı yapmıştım yine aynı dönemde. Yani Dal sülalesi:



Peygamberler Soy Ağacı

Devlezler Soy Ağacı:
Ali oğlu Hüseyin oğulları
Ali oğlu Hasan Oğulları

Hiç yorum yok: