10 Kasım 2009 Salı

Dal ve Akraba Aileler Soy Ağacı



DAL VE AKRABA AİLELER SOY AĞACI
Açıklamalar için en alta bakabilirsiniziletişim: maveraunnehir()yahoo.(com)
MEHMETNECMİYEAHMET
EMİNEFURKAN
HKADİR
NASIF
SMAHİR
AHALİL
AKADRİYEFİLİZ
LLTUĞBA
KADRİMEHMET
İMETİN
İRECEPMUHAMMED İHSAN
MHASAN d:1933MACİDEH. FEYZAYUSUF TALHA
ÖMER BERAT
LM. FATİHADEM ERTUĞRUL
AHMETEMEL
SELİM
1904ŞEYMA
SELİM
SACİDEMELİH CEM
CELAL
AHMETBAHRİYEHARUN
EROL
MSİSMAİL
EŞAZİYEMUSTAFA
UBMEHMET
İBÜLENT
SLRECEP
ESABRİYE
ANAZMİYE
1911MUSTAFA
AÇIKLAMALAR
1Halil Dedemiz ve Sebile Ninemiz 1993 yılında 90 yaşlarının üzerinde vefat etmişlerdir. Allah onlara rahmet eylesin. Büyükannemiz Sebile Ninenin önceki eşinden oğlu Ahmet amcamızı da bu soyağacına ekledik. Ben bildiğim kişileri buraya yazdım. Artık bilmediklerimi ve yeni doğmuş olanları da sizden bekliyorum. mail adresim maveraunnehir()yahoo.(com). Tabi parantezler yok ve et var. Gönderdiğiniz bilgileri buraya eklemeye çalışacağım.
2Soyadı DAL olanlar
Ahmet Amca'nın tarafı

4 yorum:

Unknown dedi ki...

KARDEŞİM BİZİMDE SOY ADİMIZ DAL TAHMİNI 280.. 300 YİL EVVEL RİZEYE ERZURUM HİNİS İLÇESINDEN GELMİŞİZ DAHA ÖTESINI ÇOK NET BİLMEMEKLE BERABER BAZİ ARAŞTIRMALAR ELDE ETTİM AMA NET BİR BİLGİM YOK SİZİNLE İŞTIŞAREDE BULUNMAK ISTIYORUM .. SAYGİLARİMLA

Unknown dedi ki...

merhaba , ben de Osmaniye dallarındanım , dedemin anlattıklarına göre hepimiz akdeniz bölgesine Avşarlar olarak gelip sonra başka bölgelere yayılmışız , yurttışında bile soyağacımızdan insanlar varmış .

Adsız dedi ki...

Erzurum Hınıs ilçesine pasinlerden gitmiş dedeleriniz pasinlerde 3 köy var dal soyisim i

Adsız dedi ki...

Dal soyadı iç Anadolu dan urfa urfa siverek Mardin hatay G.antem Maraş vs yayılmıştır Beydili boyundan dir iç Anadolu da hâlen daha yaygındır
Suriye tarafında da vardır Selçuklu Osmanlı dandan da önce devleti - Türki yani Memlûk ler döneminde bu bölgeye gelen ilk boylardan biri beydil boyudur ve bu boy uzun yıllarca bu coğrafyada var olmuş tur